V prvním dílu odjíždí Donald k námořnictvu a nechává synovce u stýčka Skrblíka. Ten jejich přítomností není zrovna potěšen. Synovci však brzy zjistí, že dřevěná loďka ze Skrblíkova muzea je ve skutečnosti mapa k pokladu, na kterou si dělají zálusk rafani a především záhádný stařec El Kapitáno...
2.PATÁLIE S POKLADEM
Skrblík a synovci rozluští nápis na modelu lodi a vyrážejí do Patálie hledat loď plnou zlata, tím i zároveň vyhrát sázku s Hamounem o to, kdo vydělá víc peněz za dva týdny. Na výpravě je ovšem čeká řada překážek jako tekutý písek, tropický liják, ale hlavně sám Hamoun společně s El Kapitánem.
3.TŘI KACHNY KONDORA
Skrblík zjistí, že mince z potopené lodi pochází z pokladu v údolí Zlatých sluncí. Synovcům najímá chůvu - kuchařku a hospodyni paní Čvachtovou - a s Donaldem a Rampou odletí do And. Tam se setkává s místním veleknězem Ouhou, který nejenže vlastní půlku mapy k pokladu, ale díky další zlaté minci drží v šachu fanatické domorodce. Skrblík se rozhodne uzavřít s Ouhou obchod...
4.STUDENÁ KACHNA
Synovci, kteří zůstali doma s paní Čvachtovou a Kačkou, se i s nimi shodou náhod dostanou do Rampova letadla a letí s Rampou a zásobami do Antarktidy hledat druhou půlku mapy a strýčka Skrblíka. Synovci s Rampou ovšem padnou do zajetí tučňáků, toužících po jejich barevných šatech. Stejný osud potkal o něco dříve i strýčka Skrblíka. Nyní je na paní Čvachtové, Kačce a jejich nové kamarádce, aby je zachránily.
5.PŘÍLIŠ MNOHO ZLATA ŠKODÍ
Kačeři po mnoha útrapách konečně objeví Údolí zlatých sluncí a také jeho poklad. Komplikace jim ovšem působí strýček Skrblík ve spárech zlaté horečky. Jeho vinou došlo k otevření všech dveří najednou a ke spuštění smrtící pasti. Zůstali uvěznění uprostřed chrámu, který se propadá do jezera tekutého a žhavého zlata, k tomu všemu se starým známým El Kapitánem. Nezbývá jim, než se pokusit dostat z jeho spárů a vyšplhat nahoru.
6.NÁVRAT NA KLONDIKE
Synovci s Kačkou a paní Čvachtovou slaví svatého Valentýna. Strýček Skrblík nejprve oslavě odporuje, poté si ovšem vybaví vzpomínky na mládí na Klondiku, zejména na jeho dávnou lásku, Třpytivou Zlatku. Poté, co strýček poví rodině příběh lásky s nešťastným koncem, rozhodne se vyrazit znovu na Klondike. Zde ovšem najde se synovci nejen zlato, ale i Zlatku.
7.KACHNOTŘESENÍ
Skrblíka trápí zlé sny o zemětřesení. Požádá tedy Šikulu o radu. Ten mu řekne, že hrozí silné otřesy, jejichž ohnisko je přímo pod pokladnicí. Navrhne umístit do ohniska velký tlumič otřesů. Uprostřed práce ale dělníci utečou ve strachu před "duchy". Skrblík se vydává zjistit, co je vyděsilo, se svým vozíkem se však zřítí do neznáma. Synovci mu vyrážejí na pomoc. Dole se Skrblík a chlapci setkají s podzemní koulíky, kteří chystají velké hry způsobující otřesy. Jediná šance na zastavení her je sebrat jejich prasklý pohár.
8.SLADKÉ KÁČE MLÁDÍ
Skrblík má narozeniny. Rodina mu uspořádá oslavu, on z ní však nemá největší radost kvůli svému vysokému věku. Vzpomene si však na pověst o prameni mládí a vydává se ho se chlapci a Rampou hledat do bažinaté džungle. Při havárii vrtulníku však spadne a ztratí se v džungli, kde je unesen údajným duchem rytíře Lenocha z Lajdákova. Vzápětí je chycen i Rampa. Synovci najdou strýčka s Rampou a zneškodní muže vydávajícího se za ducha. Další den se všichni společně vydávají najít pramen.
9.KACHNOSAURUS
Při sháňce vzácného ptáka pro Skrblíka na Rampu zaútočili pravěcí ještěři. Když se vrátí do Kačerova s prázdnou, Skrblík není nadšen ztrátou cenného zvířete. Vzápětí si však uvědomí, že Rampa objevil bájný ztracený svět. Letí tedy s Rampou zpět ulovit pro ZOO exemplář dinosaura. S nimi však do nebezpečného ztraceného světa i přes výslovný zákaz letí i synovci a dokonce i Kačka.
10.ZTRACENÁ KORUNA ČINGISCHÁNOVA
Skrblík se vydává do himalájského Průsmyku stínů hledat ztracenou Čingischánovu korunu, aby vyhrál titul objevitele roku. V patách je mu ovšem konkurent Bazilišek, který chce získat titul také, a to jakýmkoliv způsobem. Jeho vinou musí do Průsmyku stínů neplánovaně seskočit i synovci, Rampa a Kačka. Pokus Skrblíka dostat se ke koruně zmaří sněhová bouře. Ráno se rozhodne vzdát a vrátit se. Vtom ale všechny zavalí lavina, způsobená Baziliškem. Když se z laviny dostanou, zjistí, že Kačka zmizela. Jediné stopy vedou do ledové jeskyně k sněžné příšeře.
11.PRACHY V ČUDU
Rafani opět utečou z věznice. Podkopou se až před Šikulovu dílnu, zrovna ve chvíli, kdy zkouší svůj přenašeč nábytku. Po odlákání vynálezce Rafani přenašeč seberou a naučí se s ním zacházet. Namluví Skrblíkovi, že město zaplavují peněžní moli. Ten jim uvěří, a první částí vynálezu, sprejem, postříkává všechny své peníze. Poté Rafani použijí přenašeč a ukradnou všechny peníze ze Skrblíkovy pokladnice. Synovci se ovšem nenechají zmást, a sami se sprejem postříkají, čímž se dostanou k Rafanům do skrýše.
12.PERLA MOUDROSTIDva zločinci ukradnou z Banánového ostrova velkou perlu. Tu poté s úspěchem prodají Skrblíkovi, který hned po úspěšném obchodu odjíždí zjistit o ní co nejvíc. Všichni záhy zjistí, že se jedná o kouzelnou perlu moudrosti. Tu si mezitím půjčuje Kačka na soutěž ve cvrnkání kuliček. Soutěž vyhrává Kulík se svou duhovou kuličkou. Když přijde na řadu Kačka, strýček ji vyruší, a Kačka upustí perlu. O pár chvil později nakonec perlu ukradnou zločinci. Skrblík je pronásleduje lodí, oni však na něj vypustí torpédo. Kulík sice poslední trefou své duhové kuličky zachrání loď, ale nikdo nezabránil zločincům utéct. Nezbývá než se s nimi vypořádat na Banánovém ostrově.
13.KDO JE PÁNEM DŽINA
Skrblík a chlapci hledají Alladinovu jeskyni, v níž se nachází lampa s kouzelným džinem. Hamoun ovšem vše zjistí, a dohání Skrblíka. Oba se dostanou do jeskyně ve stejnou chvíli. Ihned se začnou prát o lampu, čímž vypustí džina. Nikdo, ani džin, nemůže zjistit, kdo je jeho novým pánem. Skrblík a Hamoun tedy musí o lampu závodit. Ale džin už má posluhování dost a rozhodne se poslat oba do minulosti.
14.HRDINA K VAŠIM SLUŽBÁM
Rampa je kvůli dalšímu nešvaru Skrblíkem vyhozen. Rozhodne se dělat hrdinské činy. Přitom si ho všimne Máti Rafanka, která vymyslí plán, jak obelstít protirafanský alarm. Rafani Rampovi namluví, že jsou filmaři točící film o Velkém Vazounovi, zachraňujícím peníze z nespolehlivých bank. Ten jim uvěří a vyloupí pro ně hned několik bank. Když konečně Rampa zjistí že není hrdina ale zločinec, jde se nahlásit na policii, ale Rafani unesou Ňoumu, aby mlčel. Zároveň na něj sami zavolají policii. Rampa předstírá, že při honičce přišel o život. Zjistí, že za vším vězí Rafani, a vydává se je najít.
Šikula sestrojil Pašáka, univerzálního robota pro práci a domácnost. Dokáže během pár vteřin odvalit zával z železniční trati nebo ovládat věci na dálku. Dokonce porazil Rampu v závodě vrtulníků, čímž si ho Skrblík tak oblíbil, že den poté robot nahradil všechny Skrblíkovy zaměstnance v pokladnici. Toho dne pozdě večer se však Pašák vzbouřil a zajal Skrblíka a Šikulu ve vynálezcově dílně. Jediný, kdo může zastavit jeho zrůdné plány, jsou synovci s Rampou.
16.LOV MOŘSKÉHO SVIŠTÍKA
Skrblíkovu loď Šťastná káča napadne záhadný mořský ještěr. Potopí loď i s nákladem a sežere prvního důstojníka. Skrblík tedy jede na Kačerácký ostrov zjistit, co se zde děje. Synovci, Kačka, Rampa a Ňouma mezitím vyrážejí s pronajatou lodí na lov mořského svištíka. Skrblík narazí na místního "zachránce" zboží z lodí a podezírá právě jej z útoku ještěra. Rozhodne se prozkoumat jeho doky, ale vtom zaútočí ještěr a zmizí se Skrblíkem v hlubinách.
17.ZDRAVÝ KOŇSKÝ ROZUM
Ve městečku ve státě Kenducky se konají dostihové závody. Favority závodu jsou koně Skrblíka a Hamouna. Synovci s Kačkou se zde setkají s klisnou Milady, kterou chce zlý Brok Buldok sebrat jejímu majiteli. Ovšem Milady, zvyklá pouze nehybně pózovat pro foto, Buldokovi uteče s Kačkou v sedle. Po návratu vymyslí Kačeři plán, jak dostat Milady navždy z Buldokových spárů: Milady musí vyhrát závod. Kůň však nejeví žádné známky pokusu svůj předchozí cval zopakovat.
18.MAGICKÉ ZRCADLO ČARODĚJKY MAGIKY / VYHOĎTE MĚ Z KOLA VEN
Magické zrcadlo čarodějky Magiky: Strýček Skrblík dostane od tajemné dámy zrcadlo předpovídající budoucnost. Neví ovšem, že dáma je ve skutečnosti Magika von Čáry, a že zrcadlo je součást jejího plánu na získání Skrblíkova prvního desetníku. Když se synovcům a Ňoumovi věštba v zrcadle vyplní, zkusí zrcadlo Skrblík a vidí v něm zkázu svého diamantového dolu. Jedinou šancí na odvrácení katastrofy je dát tajemné dámě svůj první desetník.
Vyhoďte mě z kola ven: Těsně před začátkem finále juniorské baseballové ligy musí kouč Svištího týmu Rampa odvézt Skrblíka do Evropy. Jedinou možnou náhradou za něj je Johan. Hra proti Rafanům probíhá úspěšně, ovšem jen do té doby, než Johan začne svůj tým vést ke slušnému chování.
19.DÍVKA Z MÝTŮ
Během operního představení o Vikinzích přepadnou město opravdoví Vikingové. Vtrhnou mimo jiné i do divadla, ukradnou všechny cennosti a unesou hlavní pěvkyni - paní Čvachtovou. Strýček Skrblík a synovci s Kačkou, kteří byli rovněž přítomni na představení, se rozhodnou Vikingy najít a paní Čvachtovou osvobodit. Jsou ovšem zajati a postaveni před Vikingského náčelníka, který rozhodne o jejich osudu. Jediná šance na jejich osvobození je vítězství v závodě beranů.
20.MIKROKAČEŘI Z VESMÍRU
Šikula pomocí své nové antény shodou náhod naváže spojení s mimozemskou vesmírnou lodí. Strýček Skrblík se mezitím trápí s velkým přebytkem své pšenice. Zájem o koupi jeho pšenice nemá nikdo, kromě mimozemšťanů. Mikrokačeři nakonec po pár komplikacích přistanou u Skrblíka na zámku. Pomocí molekulárního manipulátoru zmenší pytle pšenice na velikost jim úměrnou, stejným způsobem zvětší pro Skrblíka své drahokamy. Přístroj ovšem zapomenou na Zemi. Skrblík se pokusí přístrojem zvětšit svůj zlatý nuget, pokus však skončí zmenšením Skrblíka, synovců a Kačky na miniaturní velikost.
21.STRÝČKŮV MAZLÍČEK
Synovci chtějí udělat strýčkovi radost a chtějí, aby nemyslel jen na peníze. Rozhodnou se mu tedy koupit zvířátko. Po mnoha problémech nakonec koupí od starého námořníka lumíka jménem Štístko. Strýček, kterému právě dokončili nový zámek do trezoru, není moc nadšený z dárku. Obzvláště když Štístko uteče s příveškem, ve kterém je uložená nová kombinace k otevření trezoru. Kačeři jej pronásledují až do Norska, tam ovšem zrovna začíná nájezd tisíců lumíků. Nezbývá jim než lumíky zastavit a najít mezi nimi Štístka.
22.PAN ŠIKULA Z KUTILOVA
Synovci jdou opravit rozbitý natírač k Šikulovi. Ten ale zrovna nemá svůj den, protože musí opravovat všechny rozbité vynálezy. Rozhodne se sestrojit vanu času, odcestovat do minulosti a stát se rytířem. Omylem sebou ovšem vezme i chlapce. Dostanou se na dvůr krále Artíka, kde jsou všichni nadšeni Šikulovými vynálezy. Až na královského kouzelníka, který se rozhodne spojit se s královým úhlavním nepřítelem a prozradí mu tajný vchod do hradu.
23.ZÁDRHEL BERMUDSKÉHO TROJÚHELNÍKU
Další Skrblíkova loď zmizela v Bermudském trojúhelníku. Strýček se synovci tedy vyráží tuto záhadu konečně rozluštit. Loď se Skrblíkem, synovci a šíleným kapitánem Sirénou ovšem uvízne na chaluhovém ostrově. Stejně jako ostatní se i kačeři nedobrovolně přidávají ke skupině trosečníků, vedené kapitánem Bountym. Nezbývá jim než převzít velení a pokusit se utéct, a nenechat se přitom sežrat chaluhovou obludou.
KLETBA SKRBLÍKOVSKÉHO HRADU
Strýček Skrblík přijíždí opět do rodného Skotska. Když se ovšem komukoliv představí, lidé v panice prchají. V chalupě si synovci všimnou skrblíkovského hradu a jdou se podívat dovnitř. Zde jim strýček vypráví pověst o strašidelném psu, strašícím na hradě a v okolí. Později se ovšem ukáže, že pověst nelže. Záhadná ruka sebere Skrblíkovi cylindr a hned poté zaútočí svítící pes. Vzápětí jsou z hradu slyšet záhadné zvuky; jedná se o druidský obřad. Skrblík je rozhodnut přijít záhadě psa na kloub a získat zpět své dědictví.
MEZI NÁMI DVOJNÍKY
Magika vymyslela další plán na získání Skrblíkova desetníku. Osvobodila z vězení Rafany a změnila je na Skrblíkovy synovce. Praví synovci jsou v kině, Rafani mají tedy volné pole působnosti. Nedaří se jim ovšem k desetníku dostat. Kvůli svým alotriím a návštěvě reportérky jsou "synovci" zavřeni Skrblíkem do pokoje, kde je hlídá Johan. Magika se tedy musí změnit na paní Čvachtovou, aby Rafany pustila ven. Ve stejnou chvíli se však vrací praví synovci z kina.
RAMPA V ČELE OBČANSKÉ VÁLKY
Rampa je pozván do obce Kvákonoše, aby se zůčastnil rekonstrukce velké bitvy občanské války. Má hrát roli svého prapředka, generála Rebarbory McKváka. Až později se dozví, že generál díky svým trapasům bitvu prohrál. Poté co Rampa osedlá potomka generálova koně obráceně, dojede až do jeskyně uprostřed hory Kvákonošky. Zde najde stále žijící Rebarborovo vojsko. Spolu s Kulíkem, Dulíkem, Bubíkem a Ňoumou vymyslí plán, jak tentokrát bitvu vyhrát.
MNOHO POVYKU KOLEM SKRBLÍKŮ
Nejneodbytnější obchodník světa, Bill Vlezlík, obchází Kačerov a láká lidi k nákupu jeho zboží. Jeho nabídce neodolá ani Skrblíkův zámek a jeho odpuzovač obchodníků. Mezi hromadou harampádí se však nachází i kompletní sbírka původních vydání děl Williama Shakespeara. V jedné z knih nalezne Skrblík dopis, ve kterém Shakespeare píše o ztracené první hře, nacházející se na jeho hradě. Kačeři se tedy vydávají hru najít. Netuší však, že Vlezlík je jim v patách.
KAM NOHA KAČEROVA JEŠTĚ NEVKROČILA
Skrblík dostane od filmařů studio Kačiwood, kde se natáčí oblíbený seriál synovců Příhody generála Kosmiče. Nařizuje Kosmičovi rekonstrukci zařízení v seriálu, jestli má přežít. Ten, aby si získal Sklrblíka na svoji stranu, obsadí do dalšího dílu synovce s Ňoumou. Nová raketa sestrojená Šikulou je však opravdová, a tak se Kosmič, synovci, Ňouma a nezvaný Rampa dostanou doopravdy do vesmíru. Zde jsou uneseni mimozemšťany, kteří z nich chtějí udělat hnojiva. Kosmič uteče, ale nechá na lodi synovce s Rampou a Ňoumou.
KAČER Z AKVATRAZU
Skrblík je zatčen a obviněn z krádeže obrazu Kachna ala pomeranč z Hamounovy galerie. Všechny důkazy svědčí proti němu, včetně videokazety zachycující Skrblíka jak krade zmíněný obraz. Skrblík je tedy odsouzen k patnácti letům vězení v Akvatrazu. Synovci jsou ale přesvědčeni o jeho nevině a pevně odhodláni ji dokázat za každou cenu. Rodinný portrét, jediný důkaz neviny, však skončí ve vodě rozmáčený na duhový pudink.
VÍTEJ DOMŮ DRAHÝ HOMÉRE
Na jedné z fotek poslaných Donaldem najde Skrblík cestu do bájného města Itakvaku. Vydává se tedy se synovci město nalézt. V době starověku ovšem obávaná čarodějnice Kirké použije kouzlo, aby dostala Odysseova synovce Homéra do současnosti. Její kocour však kouzlo zmaří, a tak se naopak dostanou kačeři do minulosti. Společně s Homérem musí vzdorovat sevřením útesů, zpěvu sirén a jeskynnímu drakovi. Poté však Kirké nachystá past. Přemění se v Homérovu lásku a promění všechny kromě synovců v prasata.
FANTOM DŽUNGLE
Kačeři se vydávají hledat údajnou sochu stříbrného luňáka a stříbrný důl do africké džungle. I nejlepší průvodce se však bojí jet do džungle kvůli místnímu strašidlu-fantomovi. Vydávají se tedy do džungle sami. V noci je však paní Čvachtová unesena fantomem. Skrblík s chlapci a Rampou se vydávají ji hledat, jsou však sami zajati divochy.
KAČEŘI NA DIVOKÉM ZÁPADĚ
Ze Skrblíkových ropných polí zmizela všechna nafta. Skrblík tedy vyráží se synovci do Texasu. Zde se marně snaží se svým starým známým Pardálem dostat k naftě. Nevyjde mu ani obchod s naftovým magnátem Bůčkem. Synovci mezitím jedou na koni do Města duchů, kde je přepadne duch obávaného pistolníka a jeho bílý buvol. Najdou zde však i sudy se strýčkovou naftou. Na bílém buvolovi se dostanou zpět na ranč a řeknou vše strýčkovi. Kačeři jedou zpět do Města duchů získat naftu zpátky.
SFINGA NA VĚČNÉ ČASY
Donald má volno a tak se má setkat se Skrblíkem a chlapci v Egyptě. Zde si jej však všimnou dva členové sekty, která chce oživit svého faraona tím, že vstoupí do těla osoby jemu co nejvíc podobné. Před očima Skrblíka a synovců Donalda unesou a utečou do pouště. Skrblík si najme průvodce s velbloudy, ten je však rovněž jedním z členů společenstva. Když se kačeři z jeho léčky dostanou, dojdou na obřad, při němž duch vstoupí do Donaldova těla. Vzápětí jsou však zajati. Nezbývá jim než se osvobodit a zrušit faraonovo kouzlo.
KAČEŘI OČÍM NEVĚŘÍ
V zásilce ze Smaragdových ostrovů objeví Skrblík malého skřítka Zelenku. Zlodějský skřítek však ukradne Skrblíkovi pár dolarů a uteče. Při následné honičce spadne do míchačky, Skrblík ho ale naštěstí zachrání. Zelenka poví Skrblíkovi o zlatých jeskyních, nacházejících se na ostrovech. Zároveň prozradí, že skřítek musí splnit přání tomu, kdo ho zachránil. Kačeři tedy letí na Smaragdové ostrovy. Zde strýček řekne Zelenkovi a jeho králi své přání-zlaté jeskyně. Ti mu v tom však chtějí za každou cenu zabránit.
POKUŠITELÉ ČASU
Synovci se těší, že půjdou na baseball, ale Skrblík jim zadá časově náročné úkoly. Chlapci neví, jak vše stihnout. Šikula jim však představí nový vynález-časolam, který umožňuje "zastavit čas". Chlapci si jej "vypůjčí", rychle vyřídí pochůzky, shlédnou zápas, jehož průběh pomocí časolamu pozmění, a zabrání krádeži tržeb. Rafani však vše zjistí, ukradnou časolam a pomocí něj i peníze. Omylem však stroj rozbijí, a spolu s penězi zmizí do minulosti.
ŠAMPION
V Kačerově je letecký den. Všichni letci se snaží podat maximální výkon. Starý známý Benzíno Feraríni okouzluje italskou kuchyní ve vzduchu a Rampova rodina předvádí akrobatické kousky. Sám Rampa pilotuje nové Skrblíkovo letadlo Mc X, aby na něj byla rodina navzdory předchozím haváriím hrdá. Jeho úspěch ovšem zmaří Rafani, kteří chtějí s pomocí ultrazvukového rypadla v letadle vykrást Skrblíkovu pokladnici.
ROBOTI RABIJÁCI
Šikula vyrobil pro Hamouna čtyři nové stavební roboty, aby postavili nové bankovní centrum za pár dní. To se nelíbí Skrblíkovi, který má s Šikulovým robotem své zkučenosti. Narozdíl od Pašáka ovšem u těchto robotů není mozkem počítač, ale člověk. Jednoho robota se ale zmocní Máti Rafanka a osvobodí s ním Kasaře, Žrouta a Mrňouse. Ti potom ukradnou zbývající roboty, a všichni čtyři vyrážejí vykrást celé město včetně Skrblíkovy pokladnice.
VÁLKA STÍNŮ
Magika oživí svůj vlastní stín, aby ukradl Skrblíkův desetník. Tajně přiletí do Kačerova, zabydlí se ve strašidelném domě a zde připravuje stín na krádež. Stín ukradne desetník, je však překvapen Skrblíkem a synovci a v nastalém zmatku desetník upustí. Zatímco kačeři mají pohotovost, Magika stínu vynadává a připravuje nový plán. Stín ji však zamkne, pomocí kouzla získá větší moc a absolutní nezávislost a vydá se získat první desetník, aby osvobodil všechny zlé stíny a udělal z lidí jejich otroky.
HOTEL KAČERŠTEJN
Strýček Skrblík se rozhodl udělat ze starého hradu luxusní hotel. Na hradě však podle pověsti straší duch vynálezce Franka Kačerštejna. Zpočátku jde všechno hladce. V hotelu se dokonce ubytují první dva hosté-vévodkyně Husarská a italský švihák Benzíno Feraríni. Dalším "hostem" je však právě zmíněný duch. Ten začne s neustálým strašením v celém hotelu. Skrblík se synovci se tedy vydávají pátrat, proč vévodkyně "pořád slídí někde kolem" a kdo je tajemným duchem doktora Kačerštejna.
SUPERŇOUMA
Dva mimozemští zločinci ukryjí na Zemi energetický krystal. Najde jej Ňouma, který je s Mladými Svišti na táboře. Následující noci se krystal zaktivuje a Ňouma dostane nové superschopnosti. Ty využije v soutěžích o odznaky. Když se mimozemšťané pokusí Sviští tábor zničit a získat krystal zpět, Ňouma katastrofám zabrání. Díky novým schopnostem však zpyšní, a tak postupně přichází o přátele.
BUŠENÍ V BUŠI
Skrblík se vydává na svůj ovčí ranč v Austrálii, protože záhadné bludičky zde likvidují jeho chov ovcí. Zde se po letech setkává se svými pomocníky Švihákem a Tulákem. Když se Skrblík vydá s Rampou a Švihákem obhlédnout terén ze vzduchu, bludičky je přepadnou a poškodí letadlo. Mezitím se synovcům ztratí Kačka, kterou mají hlídat. Rampa s chlapci se pokusí opravit letadlo, zatímco Skrblík se vydává se Švihákem a Tulákem hledat Kačku.
UTOPENÉ PENÍZE
V Makarónii se má konat velká soutěž mezi Skrblíkem a Hamounem o to, kdo je bohatší. Hamoun chce za každou cenu vyhrát, a tak osvobodí Rafany z vězení, aby vykradli Skrblíkovu pokladnici. Útok armády Rafanů se však díky obraně pokladnice nepovede. Skrblík chce s Rafany definitivnmě skoncovat, a tak si do pokladnice pořídí veledělo-bertu. Ta ovšem vystřelí, prorazí podlahu, a všechny peníze skončí v kanále.
ČERNÁ VERLYBA
Skrblík pomocí falešné továrny na zmrzlinu a zmrzlinářských dodávek převáží svůj majetek k lodím do Makarónie. Jediný další, kdo se vše dozví, jsou synovci. Poté se však jedna loď potopí v moři. Skrblík vyráží prozkoumat loď, ale je prázdná. Později s Donaldem hlídá druhý náklad. Přepadne je ale mořský netvor, ve skutečnosti tajná superponorka, a "sežere" je i náklad.
KAČEŘI NA DNĚ
Skrblík se vydává s Rampou, Šikulou a Ňoumou nalézt své peníze na dno Mariánského příkopu. Všichni jsou však zajati zvláštními bytostmi podobnými žabám a přivedeni před jejich vládce Žabtuna. Ten je odsoudí k práci na jejich skládce v potopené Atlantidě na 400 let. Když se Skrblík pokusí o útěk se Zlatokopem, je chycen příšerou ochočenou "vodníky" a uvězněn. Jedinou nadějí na útěk jsou Rampa, Ňouma a Šikula.
VÁHÁNÍ NAD VÁHAMI
Kačeři letí k vahám v Makarónii s Atlantidou předělanou na létající ostrov. Kvůli tomu, že synovci zapomenou na zamlžovací stroj, jsou však odhaleni Hamounem a Rafany. Rampa dostane skládací letadlo a vyráží do boje s Rafany. Synovci chtějí odčinit svoji chybu a pomoci v boji s Rafany. Tím však způsobí, že Skrblík a Šikula spadnou z ostrova. Synovci neví, že strýček a Šikula jsou naživu, ti jim však nemohou pomoct. Chlapci musí vyklopit všechny peníze na správnou váhu a najít bájný poklad, aby strýček soutěž vyhrál.
LUPIČI BÁJNÉ HARFY
Skrblík se synovci objeví starověkou Tróju. V truhle držené sochou Minotaura nalezne Skrblík zvláštní harfu, patřící původně Trojské Heleně. Později zjistí, že se jedná o bájnou kouzelnou harfu, která zpívá vždy, když někdo lže. Odcizení harfy však oživí Minotaura, ten se vydává do Kačerova vzít si harfu zpět. Ani armáda není schopna obra zastavit. Aby problémů nebylo málo, harfu se pokouší získat i Magika von Čáry .
SRDCE NAD ZLATO
Rampa vypráví psychiatrovi o tom, jak jej nad Černým mořem napadly záhadné bytosti napůl mezi ženskou bytostí a ptákem. Doktor mu předepíše uvolnění hlavy. Skrblík s chlapci však zjistí, že Rampa zřejmě viděl harpyje, hlídající spolu s nikdy nespícím drakem Zlaté rouno. Spolu s Rampou se vydávají rouno hledat. Brzy po "přistání" však harpyje unesou Rampu s cílem udělat z něj oběd pro draka.
SKRBLÍK NA MIZINĚ
Do Skrblíkova zámku vtrhne jakýsi Hýřil, dožadující se zlatých hodinek. Ty dal jako záruku Skrblíkův předek, kapitán lodi, pro případ, že loď ztroskotá a náklad, sud kuliček, nebude dovezen. Loď se však potopila u Mysu beznaděje i s nákladem. Kapitán ale hodinky nedal a utekl. Protože Skrblík za ně koupil pozemek na Klondiku, kde zbohatnul, patří všechen jeho majetek Hýřilovi. Jediná možnost, jak získat majetek zpět, je vylovit kuličky ze dna Mysu beznaděje a dovézt je.
SPRÁVNÝ KAČER
Rampa se po dalším nešvaru u Skrblíka rozhodne stát kosmonautem. Ředitel střediska, doktor Vykuk, ho vybere pro otestování nové hlupákovzdorné rakety. Rampa a Ňouma však omylem vlezou do špatné rakety a místo obletu Země míří na Mars. Zde jsou chyceni marťany a odsouzeni diktátorem Pingem k doživotí v hladomorně. Z vězení se jim podaří utéct, vlezou do rakety a opustí Mars. Záhy ale zjistí, že jsou uvnitř marťanské bomby, určené ke zničení Země.
AGENT 00 KVÁK
Rampa je omylem považován za špiona Bruno von Zobáka a zatčen. Až Skrblíkovo svědectví a na ústřednu přivedený pravý Bruno přesvědčí šéfa organizace D.I.A. o Rampově nevině. Šéf poté vymyslí plán na zastavení organizce D.R.U.B.E.Š., která chce zničit světové zásoby peněz. Rampa je najat jako tajný agent, vybaven nezbytnými pomůckami a poslán jako "Bruno" najít centrálu a šéfa zločinecké bandy.
SKRBELKA
Skrblík je nemocný, a tak se rodina snaží mu pomoct s uzdravením. Jejich pokus se však strýčkovi moc nezamlouvá. Během vyprávění o Popelce usne a "stane se z něj" Skrbelka. Jeho nevlastní otec (Hamoun) a nevlastní bratři (Rafani) chtějí na bále získat ruku princezny (Zlatka) a hlavně královskou pokladnu. Za pomoci dvou víl (paní Čvachtová a Kačka) se dostane na bál i Skrbelka. Okouzlí princeznu, ta je ale vzápětí unesena jeho nevlastními bratry.
KAČEŘÍ BUDOUCNOST
Skrblík má obavy o to, co bude s jeho podniky, až je jednou převezmou synovci. Rád by se podíval do budoucnosti, ale nemá důvěru v Šikulovu vanu času. Vzápětí potká vykladačku budoucnosti, která ho může kouzelným pískem času dostat do budoucnosti. "Vykrádačka" je ale ve skutečnosti Magika, která se chce Skrblíka zbavit, aby měla volnou cestu k jeho desetníku. Díky písku času se Skrblík ocitne v budoucnosti. V budoucnosti, kde vládne Magika a synovci jsou neuvěřitelní lakomci a ke všemu její zástupci.
NOVÉ DÍLY(v závorce je nová verze názvu epizody od Novy)
JOHANOVA VZPOURA (Komorníkova vzpoura)
Pro sluhu Johana nejsou peníze důležité, což se nelíbí Skrblíkovi a tak po neshodách odchází hledat jiné zaměstnání. Je však unesen spolu se synovci na vesmírnou základnu, kterou ovládají tvorové v podobě zeleniny. Musí tvrdě pracovat, což Johanovi vyhovuje, protože je zvyklý na těžkou práci. I on se jednou ale vzepře a uspořadá vzpouru s pomocí ostatních unesených stvoření. Krutí otrokáři podlehnou a naši hrdinové se vracejí zpět do Kačerova.
Donald vykonavá službu na protiletadlové lodi vybavené speciálním tajným zaměřovacím přístrojem. Skrblíkova firma jej chce prodávat letectvu. Toho se chce zmocnit agentka Máta O' Haarová a zhypnotizuje Donalda aby jej ukradl. Ten ji poslechne, ale při předání se do všeho vmísí strýček Skrblik se synovci.
RAMPOVO PRVNÍ ZTROSKOTÁNÍ
Rampa ztroskotá se strýčkem Skrblíkem v poušti a tak se pustí do vzpomínání jak se tehdy vlastně poznali. Bylo to na jedné výpravě za pokladem do středu země, kdy Skrblík potřeboval pilota a letadlo. Ale s Rampou není cestování nikdy bez chybiček...
NEZTROSKOTATELNÝ HINDENTANIC
Skrblík se vsadí s Hamounem, že dokaže vydělat na všem. Pustí se tedy do opravy slavné vzdocholodě Hyndentaniku. Na palubu se dostane i Hamoun a snaží se cestu za každou cenu překazit.
JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI KLIKU (Desetník pro štěstí)
Strýčka Skrblíka pozve na večeři jeho šťastný synovec Klika. Díky tomu že je miliontým zákazníkem, dostane večeři zadarmo. Nabídne strýčkovi zlatou sponku, tem mu za to ukáže bezpečnostní systém hlídající jeho první desetník před Magikou von Čáry. Ta se však o všem dozví a zhypnotizuje Kliku. Houser, myslící si že je v televizní soutěži, se dostane přes všechny překážky a ukradne pro Magiku desetník. Díky tomu že použil své štěstí pro nekalý cíl, jej ztratí. Jediná možnost jak jej získat zpět je říct vše strýčkovi a získat desetník zpět.
KAČER SE ŽELEZNOU MASKOU
Dulíka trápí, že si ho všichni pletou s ostatními. Jeho starosti zapříčiní prohru družstva v baseballu. Skrblík mezitím plánuje výlet do Monte Dumas, kde panuje jeho starý přítel, hrabě Ráj. Další den všichni, i Dulík s novou "vizáží", vyrážejí na cestu. Hrabě však Skrblíka vůbec nepoznává a nechává jej s Rampou zavřít do věže k obávanému Kačerovi se železnou maskou. Ten je ve skutečnosti pravý hrabě, uvězněný do věže svým zlým dvojčetem. Synovci jsou zavřeni do pokoje pro nezvané hosty. Jedinou nadějí je Dulík a jeho plán útěku.
PŘÍBĚH Z LEPŠÍ SPOLEČNOSTI (Lovci uznání)
Strýček Skrblík se snaží dostat do klubu snobů. Zpočátku jsou jeho šance na přijetí mizivé, ale jen co přizná že kdysi vlastnil masku Kutululu, nabízí mu za ni rovnou předsednictví. Skrblík tedy odplouvá do Kachnalusie koupit šerednou masku zpět od náčelníka místního kmene. Stávající předseda Karel Lepšek III. se ale nehodlá smířit se ztrátou svého postavení a hodlá Skrblíka zastavit všemi možnými prostředky.
MÍT PRO STRACH UDĚLÁNO (Žádný strach)
Nad Skrblíkův zámek se přižene podivný mrak. Od té chvíle se začínají dít podivné věci. Na Johana zaútočí auto, na synovce zase postava Chrochtáka z videohry, strýčka Skrblíka napadnou výběrčí a Ňoumu chce sníst obří banán. Za vším stojí Magika, která doslova oživila nejhorší obavy kačerů, aby donutila Skrblíka dát jí první desetník. A můry, které na ně pouští, jsou každou chvíli horší a horší.
DOKTOR JACKYL A PAN KAČER (Doktor Jackyl a pan Skrblík)
Strýček Skrblík získá na aukci starý kufr, obsahující mimo jiné i záhadnou kolínskou. Jen co ji na sebe nastříká, zblázní se a začne rozhazovat peníze. Synovci ho sice vrátí do normálu, ale jen dočasně. Když se přiblíží k penězům, stane se z něj zas strýček Štědrolín. Navíc záhadný elixír ukradl zločinec Jack Rozprašovač. Kačeři tedy jedou do Londýna najít elixír a protilátku.
SKRBLÍKŮV PRVNÍ DESETNÍK (Byl jednou jeden desetník) New
Strýček Skrblík vypráví synovcům, Kačce, paní Čvachtové a Johanovi svůj životní příběh. Poví jim o tom, jak získal svůj první desetník, o jeho cestě do Ameriky, o dobrodružství na Mississippi, o hledání zlata na Klondiku, o problémech se dřevem, dělníky a Rafany v Oklahomě a o hledání diamantů v Jižní Africe. A také to, že opravdu bohatý se cítí až od chvíle, co jsou jeho nejbližší s ním.
VŠECHNY KACHNY NA PALUBU (Všichni kačeři na palubě)
Donald vypráví chlapcům o svých "hrdinských činech" na letadlové lodi. Ti jej chtějí vidět přímo v akci, a tak se tajně nalodí s ním. Velice rychle však zjišťují, že si strýček zřejmě vše vymyslel. A jejich snaha mu pomoct k medaili mu spíše uškodí. Ovšem opravdu velké potíže nastanou až ve chvíli, kdy zlotřilý Fantom Skvrna s pomocí admirálova asistenta ukradne neviditelné letadlo.
KACHNÍ HOROROVÉ FILMOVÉ PŘEDSTAVENÍ (Strašidelná show)
Strýček Skrblík má plán udělat ze starého opuštěného domu nové kongresové centrum. Ovšem díky nákladům na opravu zchátralého domu se z plánu začíná stávat kolosální průšvih. Tak ve snaze vydělat víc peněz pronajme dům jistému panu Vlkovi a jeho klubu pro schůzky. Zároveň dočasně předělá zámek v hotel pro členy klubu. A nestačí se divit, když zjistí, že všichni hosté jsou pravá nefalšovaná strašidla.
DOKUD NÁS SYNOVCI NEROZDĚLÍ
Skrblík se synovci plánuje odjet do Malajsie hledat ztracené bůžky. Při koupi pozemku se seznámí s Milionajdou Vanderbax a bláznivě se do ní zamiluje. Ona však o Skrblíka nejeví sebemenší zájem, jediné, co ji zajímá, jsou jeho peníze a majetek. Synovci se rozhodnou zakročit a Milionajdě v malajském pralese přichystají nejednu horkou chvilku. Ani to však Milionajdu neodradí od záměru provdat se za Skrblíka a tak se svatba neobejde bez nečekaných překvapení...
ČAS JSOU PENÍZE (Ztracený čas)
Hamoun prodal Skrblíkovi zdánlivě bezcenný ostrov za dvacet milionů dolarů. Ve skutečnosti se zde však nachází obrovská ložiska diamantů, což Skrblík dobře ví. Hamoun to ale zjistí a s Rafany rozdělí výbuchem ostrov na dva. Skrblík mu tedy podle smlouvy dluží 10 milionů za opravdu bezcenný nejzápadnější ostrov. Díky novému Šikulovu stroji času poháněnému látkou zvanou bombastium se ale může vrátit v čase o pár dní a vše odvrátit. Vrátí se ovšem nazpět o milion let. A jediné co najde, je prakačer Bobo se svým trojrožcem Tlapkou.
KAČER MÁLEM KRÁLEM (Kačer , který měl být králem)
Kačerům se podaří dostat se z pravěku, ale úplně jinam, než chtěli. A navíc s Bobem na palubě. Dostanou se do záhadného města, kde se koná poprava dívky jménem Sen-Sen. Díky Bobovi, kterého místní považují za Všemohoucího, odvrátí popravu a svrhnou zlého vládce Mam-Ona. Ten však naverbuje armádu banditů, aby pro něj dobyli město zpět. A Kačeři nemůžou utéct, protože bombastium roztálo.
PROBLÉM JMÉNEM BOBO (Potíže s Bubou)
Kačeři se konečně vrátí do současnosti a podaří se jim dokázat, že diamanty v jeskyni opravdu patří Skrblíkovi. Tím ovšem problémy nekončí. Bobo, který nezná moderní společnost, tropí na každém rohu doslova katastrofy. Navíc se Hamoun s Rafany snaží za každou cenu dostat Boba do spárů a získat nárok na diamanty zpět.
KAČEŘI NA ÚTĚKU
Rafani se díky Bobovi dostali do Skrblíkovy pokladnice a vyhodili Skrblíka s Bobem a Tlapkou ven. Skrblík zorganizuje protiútok, Rafani jej však s pomocí Hamouna a bezpečnostních systémů odrazí. Rozhodne se tedy půjčit si peníze na splacení v některé ze svých bank. Hamoun a Rafani se to však dozví a namluví ředitelům bank, že po městě chodí podvodník vydávající se za Skrblíka. Skrblík je považován za nepravého a zavřen do vězení. Naštěstí jsou ve vedlejší cele Bobo a Tlapka, kteří mu pomohou utéct. Nakonec Skrblík pošle Boba do jeho doby a sám vyrazí se synovci a s Rampou pro diamanty.
ALIBOBOVA JESKYNĚ (Alibubova jeskyně)
Kačeři přistáli na ostrově, ale Hamoun a Rafani byli rychlejší a oplotili vchod do jeskyně. Skrblík se pokusí plot přeletět, záhy se však letadlo propadne do podzemní jeskyně. Kačeři vyrážejí k Bobově jeskyni "zadem". Mezitím Bobo dorazí domů, zanedlouho se mu však začne stýskat a rozhodne se že "najde Škudlík". Po několika pokusech se mu s posledními zbytky bombastia konečně podaří dostat se ke Skrblíkovi a zachránit jej i ostatní před sežráním. Všichni společně se pak vydávají najít diamanty a zaplatit Hamounovi včas.
PENÍZE TEČOU (Stěhování trezoru)
Rafani vymyslí nový plán jak získat pro Máti narozeninový dárek-Skrblíkovy peníze. Pozmění plány dálnice tak, aby vedla přes pokladnici. Skrblík tedy musí peníze přestěhovat. Najímá proto účetního-Koumáka Fentona. Fenton chce udělat dobrý dojem, a tak když zjistí, že šéf rád plave v penězích, vysype všechny jeho peníze do jezera. Tím však zachrání peníze před Rafany, kteří tak dostanou pouze prázdnou pokladnici. Rafani však nakonec vše zjistí a zničí hráz.
ZMRAZENÉ PENÍZE (Zmrazené účty)
Skrblík a Fenton zachrání peníze od Rafanů tím, že je doslova zmrazí. Rampa je vzápětí odveze zpět do pokladnice, stojící již na novém místě. Fenton však omylem vhodí do telefonní budky Skrblíkův první desetník, a ten po mnoha peripetiích skončí u Rafanů. Aby nebylo problémů málo, robot sestrojený Šikulou na hlídání peněz zešílí a vyžene Skrblíka i Šikulu. Mezitím se Fenton marně snaží sehnat od Rafanů desetník zpět. Šikula postaví Skrblíkovi nového ochránce, Robokačera, jehož oblek se aktivuje vyslovením hesla "Hrom do police". To se tajně podaří Fentonovi, který jako Robokačer získá zpět první desetník. Nyní však musí porazit nebezpečného Autorobota.
KAČER ZE ŽELEZA
Robokačer zničil Autorobota a stává se Skrblíkovým strážcem. Jeho pravou identitu zná jen jeho matka, největší televizní maniak světa. Když Rafani vezmou synovce a několik dalších lidí jako rukojmí, Robokačer zasáhne a Rafany zneškodní. Tím se stává novým kačerovským hrdinou. Máti však nalezne návod Jak se stát Robokačerem. Osvobodí geniálního syna Megabajta, a ten pomocí dálkového ovládání donutí Robokačera ukrást vše na co Rafani pomyslí. Včetně Skrblíkovy pokladnice.
RAFANI KONEČNĚ MILIARDÁŘI (Rafanní klub milionářů)
Skrblík je přinucen prodat zámek, jeho novým majitelem se stává Máti Rafanka. Všichni kdo v Kačerově něco znamenají, jsou pozváni na velkou párty pořádanou Rafany. Zde je smetánka poučena Máti o tom, co se stane, když ji nebudou poslouchat. Synovci se rozhodnou nenechat to tak, v noci se vloupají do zámku a přinesou několik dolarů jako důkaz strýčkovi. Skrblík požaduje zatčení Rafanky, je však sám zatčen. Snaha osvobodit jej po Rafansku skončí rovněž nezdarem. Jedinou možnou nadějí by byl Robokačer.
BRÁNA NEBESKÁ, PENĚZŮM OTEVŘENÁ (Peníze na rozhazování)
Synovcům se podařilo osvobodit Robokačera a strýčka a najít pokladnici, ta však nakonec skončila na dně moře. Když se ji Kačeři vydávají vylovit ze dna, jsou překvapeni nejen Rafany, ale i kosmickou lodí, která ukradne pokladnici. Skrblík, Rampa a Robokačer letí na planetu mimozemských robotů, aby zachránili pokladnici před roztavením. Jsou však všichni chyceni, předvedeni před Velkého vůdce robotů a odsouzeni k smrti přetvořením na mazací tuk. Fentonovi se přesto podaří utéct. Musí však porazit Velkého vůdce a získat zpět Robokačeří oblek, aby zachránil Skrblíka, Rampu a pokladnici.
V ZEMI TRALALA
Skrblík nevydrží velký nápor žadatelů a nervově se zhroutí. Aby se vyléčil, odjede do země Tralala, kde neznají peníze. Jeden farmář však najde zátku, která spadla ze Skrblíkova letadla, ta se stává první cennou věcí v Tralala. Skrblík se pokusí vyřešit problém rozdáním jedné zátky každému obyvateli, jeden si však vezme dvě. Rampa je poslán nakoupit milion zátek a shodit je na Tralala. Fenton ale řekne, aby koupil miliardu, a Rampa tak učiní. Kačeři jsou předvoláni k nejvyššímu soudu. Rozsudek zní: Buď Skrblík s Fentonem zastaví letadla, nebo skončí synovci na dně jezera.
MOJE MATKA JE SENZIBILKA (Moje jasnozřivá máma)
Při pokusu spravit televizi dostane Fentonova matka silnou ránu elektrickým proudem. Jejím následkem se z ní stane senzibilka. Toho využije Skrblík a zaměstná ji u sebe jako poradkyni. Fentonovi však vadí, že s ním matka tráví čím dál méně času. Mezitím však Hamoun podle grafu na burze zjistí, že Skrblík má nového poradce, a posílá Rafany zjistit, kdo to je. Rafani zjistí, že Fentonova matka je Skrblíkovou poradkyní, a vzápětí ji unesou.
VÝPLATNÍ TERMÍN (Ztracený den)
Synovci si chtějí koupit ve výprodeji koloběžku. Je však moc drahá, navíc výprodej končí v pátek a kapesné dostávají až v sobotu. Prosí strýčka, aby jim dal peníze o dva dny dřív, ten ale nepovolí. Synovci tedy změní čas v celém domě, aby si strýc myslel že je sobota. Strýček naletí a dá jim kapesné. Vzápětí však Skrblík způsobí že si celý svět začne myslet, že je skutečně sobota. To způsobí mimo jiné i propadnutí Skrblíkovy továrny v Banánové republice místnímu diktátorovi generálu Čikitovi. Když se poté Skrblík s Fentonem pokusí dokázat že je teprve pátek, jsou odsouzeni k smrti.
BOBEO A JULIE (Bubel a Julie) New
Vedle Skrblíkova zámku se nastěhovali noví sousedi, kteří od samého začátku lezou svým chováním Skrblíkovi na nervy. Mezitím se první den ve škole Bobo skamarádí s novou spolužačkou Julíí. Netuší ovšem, že Julie je dcera nových sousedů. Záhy Skrblík poví sousedovi, co si o něm myslí, a vyvolá hádku. Bobo a Julie dostanou přísný zákaz kamarádství, a vzápětí začíná velká sousedská válka. To se samozřejmě Bobovi a Julii nelíbí, a tak společně utečou z domova.
MÁMY K POHLEDÁNÍ (Hodné maminky) New
Kačku trápí že si s ní nikdo nechce hrát, a strýčka Skrblíka zase výstava klenotů Ropáckého emirátu. Podle vězeňského dozorce jsou všichni Rafani v base, takže Skrblík může být klidný. Na výstavu se ale vloupají sestřenky Rafanů, a když se jim nepodaří ukrást klenoty, unesou Kačku. Tu hodlají vyměnit za klenoty. Kačce se sice podaří Rafanky uspat pohádkou, ale hned vzápětí si uvědomí, že ji doma všichni přehlížejí, a rozhodne se zůstat u Rafanek.
Když pokladna je prázdná do dna (Podnikatelé)
PRUHOVANÁ NEVĚSTA (Nevěsta v pruhovaném)
Máti Rafanka přijde na dokonalý plán jak zbohatnout. Začne se vydávat za Skrblíkovu nevěstu, a pak jej dožene k rozvodu, po kterém jí připadne polovina majetku. Za pomoci falešných důkazů přesvědčí soudce, že je opravdu Skrblíkova žena. Vzápětí se s rodinou nastěhuje do zámku a změní nejhorší Skrblíkovy noční můry ve skutečnost.
ZMÝLENÁ NEPLATÍ (Zamotaný případ druhého já)
Celý Kačerov se snaží zjistit, kdo je vlastně Robokačer. Chlapci se domnívají, že Robokačer je ve skutečnosti Rampa. Mimo synovce však Rampu nepodezírá nikdo. Vše se ale změní na slavnosti na počest Robokačera, kde hrdina zachrání stadion před výbuchem. Ve stejnou chvíli totiž zmizí i Rampa, a když se objeví ožehnutý střelou, začnou si všichni myslet, že je Robokačer.
RAFANOMÁNIE (Rafanní mánie)
V Kačerově se koná soutěž o nejlepší hudební skupinu. Vítěz získá jako hlavní cenu milion dolarů. Rafani toho chtějí využít a výhru ukrást. Během pokusu o krádež se ale dostanou na scénu a musí zpívat. Máti jim narychlo napíše píseň Rafanní blues, s níž soutěž vyhrají. Z Rafanů se záhy stávají superhvězdy. Jejich poctivý život ale těžce snáší Máti, které ke všemu dali její chlapci padáka. A tak se snaží jejich kariéru za každou cenu zničit.
VELKÁ BUBLINA (Velký propadák)
Fenton se uchází o místo viceprezidenta nových Skrblíkových výrobků, ale marně. Dá tedy na radu synovců, aby se nevzdal, dokud strýčka nepřesvědčí, a natočí fiktivní reklamu na výrobek PEP. Reklama se ale dostane do televize a lidé začnou stát fronty na PEP. Fenton se Skrblíkem musí rychle přijít na to, co by mohl být PEP. Náhodou narazí na Šikulovy létací žvýkačky a PEP je na světě. Žvýkačky mají ale vedlejší účinek-způsobují stav beztíže. Záhy se půl Kačerova volně vznáší a je na Fentonovi, aby s tím něco udělal.
SKRBLÍK DĚLNÍKEM (Skrblík v montérkách) New
Strýček Skrblík uklouzne na novém skateboardu synovců a jeho neplánovaná zběsilá jízda skončí nehodou, při níž ztratí paměť. Nastěhuje se k Fentonově matce a nechá se zaměstnat v továrně na skateboardy, kterou plánoval prodat konkurenci. A když se dozví o prodeji, vyvolá Skrblík stávku zaměstnanců proti Skrblíkovi. Mezitím se Fenton převleče za Skrblíka, aby sjednal obchod. Když se doslechne o stávce, jede ji zastavit.
PLECHOVÁ PŘITAŽLIVOST New
Šikula vynalezl Robotku, novou pomocnici v domácnosti. Ta má ale naprogramované nebezpečné emoce, což vyústí v to, že se zamiluje do Robokačera. Ten její city neopětuje, a nakonec jí poví, že má jinou. Následkem toho Robotka zešílí a napadne paní Čvachtovou v domnění že ona chodí s jejím „Gustou“. A nakonec, když zjistí, že ta jiná žena je Sandra, unese ji s úmyslem zničit ji i pokladnici.
BOBOVA MOZKOVÁ BOUŘE (Genius Buba)
Bobo přinese ze školy hrozné známky a chlapci mají za úkol s ním něco udělat. Zavedou ho tedy k Šikulovi a ten mu nasadí na hlavu myslící čepici. Jakmile ji zapne, z Boba se stane génius. Bobo ve škole získá diplom a dokonce rozluští složitou Skrblíkovu mapu k pokladu starých Inků. Všichni společně tedy letí za pokladem. Zde jsou ale zajati velmi vyspělým kmenem domorodců a uvězněni v pyramidě. A jediný, kdo by je mohl dostat pryč, je starý Bobo.
PRŠÍ PRACHY (Lavina peněz)
Synovci žádají strýčka o vyšší kapesné, ale bez úspěchu. Tak si zkusí peníze vydělat úklidem. Během práce u Šikuly náhodou narazí na jeho nový vynález, duplikátor.Chlapci si ho vypůjčí a zdvojí mimo jiné i svůj poslední dolar. Vynález předvedou Fentonovi, a ten zase Skrblíkovi, aby dostal přidáno. Skrblík ale z vynálezu radost nemá, a má důvod. Při zazvonění se totiž všechny zdvojené věci znovu zdvojí. Brzy celý Kačerov zaplaví hora peněz, ceny závratně stoupnou a Skrblíkův majetek je prakticky bezcenný.
NEZNIČITELNÁ POKLADNICE (Nerozbitný trezor)
Šikula vynalezne ochranné sklo, které nedokáže naprosto nic rozbít. A strýček Skrblík usoudí, že se dá použít nejen do brýlí, ale i jako ochrana pokladnice. Po úspěšném otestování propustí všechny stráže včetně Robokačera a odjede se synovci na dovolenou. Zde ale narazí na ptáka Ječíka, jehož řev jako jediný dokáže sklo rozbít. A o všem se dozví Magika von Čáry, která všechny ptáky ukradne, aby konečně dostala Skrblíkův první desetník.
ÚTOK PATNÁCTIMETROVÉ KAČKY (Útok obří Kačky)
Kačeři jedou do Afriky hledat vzácnou ocasatou gorilu. Přes zákaz s nimi přicestovala i Kačka, které doma vadilo, že si jí vůbec nikdo nevšímá. Té se náhodou podaří na opici narazit a spřátelit se s ní. Na gorilu mají ale zálusk i Rafani s proradným majitelem cirkusu. Ti opici chytí a Kačku přitom shodí do jezírka plného záhadné tekutiny, díky níž vyroste do obřích rozměrů. Skrblík s chlapci ji odvezou domů a snaží se ji zase zmenšit. Kačka se ale mezitím vydá vysvobodit opici ze zajetí.
VYSOKO V KAČEŘÍCH HORÁCH
Skrblík dostane do ruky zlatý papír vyrobený ze dřeva kdesi v Kačeřích horách. Spolu se synovci, Rampou a Bobem letí na místo, kde nalezne les plný zlatých stromů. Skrblík pozná, že vedle stromů se musí nacházet velké ložisko zlata, a chystá se kopat. Záhy se však ukáže, že stromy neleží na jeho pozemku, ale patří jeho staré lásce Zlatce. A ke všemu se o všem dozvěděl Hamoun a je připraven získat pozemek za každou cenu.
MASKOVANÝ DIVOKAČER (Tajemný kačer)
Na Skrblíka si zasedl skandální reportér Lorenc Křikloun a výrazně poškodil jeho pověst. Strýček nejdřív neví co dělat, ale vzápětí přijde na skvělý nápad-v převleku konat dobro a tak se před všemi očistit. Stane se z něj Maskovaný Divokačer, překazí plány všech zločinců ve městě a získá oblibu Kačerova. Ovšem zrovna když se chystá přede všemi odhalit svou tajnou identitu, zaplní zprávy reportáž zachycující Divokačera při loupeži. Skrblíkovi nezbývá než najít falešného Divokačera a zastavit ho.
KAČER, KTERÝ VĚDĚL PŘÍLIŠ MNOHO
Fenton vyhrál zájez na lyžích do Switzlandu. Skrblík mu ale nechce dát týden dovolené a tak Fenton simuluje nakažlivé zobákové neštovice. Strýček ovšem náhodou také potřebuje jet do Switzlandu na inspekci do svých podniků. Cestou do horského střediska se musí Fenton skrývat aby ho Skrblík neviděl. Přitom narazí na tajnou agentku Zlatopírku, která chce ukrást Skrblíkovo zlato. Tomu se pokusí zabránit, ale potřeboval by oblek pro Robokačera, který zůstal v Kačerově. I tak se s pomocí Sandry pokusí zhatit plány na loupež zlata. Musí se však vypořádat s obří robotickou kudlankou ...
Skrblíkovo poslední dobrodružství
Svátek svatého Valentýna (Kačerovský Valentýn)
Útok kovových roztočů (Kovomorky útočí)
ROBODĚTI V AKCI
V Kačerově je vyhlášena soutěž o Matku roku. To zaujme jak Fentonovu matku, tak mámu Rafanovou. Fentonova matka chce ukázat, že je skvělá máma a pustí se do praní Fentonových šatů. Omylem ale vypere i Robokačerův oblek a ten se srazí. Nezbývá jí jiné řešení než sama vytvořit oblek nový - a tak vznikne ze starého haraburdí Popelničák. Mezitím máma Rafanová pomůže Rafanům z vězení a chce je vzít "za kulturou". Vydají se proto do muzea ukrást obraz Mony Kachny. V tom jim může zabránit pouze Robokačer, ale jeho sražené šaty se náhodou dostanou do rukou Skrblíkových synovců. Fenton se tak vydává do boje proti zločinu v podobě Popelničáka a synovci, jako roboděti, musí s pomocí robošatů včas zasáhnout.
ZLATÁ HUSA 1
Strýček Skrblík vyjel za výhodnými obchody do Indie. Zde se setkává s Hamounem a zlodějíčkem Dijonem. Hamoun chce s pomocí Rafanů ukrást zlatou husu - symbol místních mnichů. Do tamního kláštera se ukryje Dijon a potkává zde svého bratra Pupona - opata Husího bratrstva. Ten ho chce odnaučit zlodějině. Ukáže mu zlatou husu a vysvětlí mu jakou má kouzelnou moc. Při doteku jejím zobákem a vyslovením slova "zlato" se vše promění ve zlato. Musí však stále plavat na vrcholu fontány. O to se starají strážci a je to zároveň první úkol pro Dijona v jeho napravování. Ten však neodolá a husu ukradne. Shodou náhod se však dostane do rukou našich kačerů. Po návratu do Kačerova se jí chce znovu zmocnit Hamoun. To však přjde Skrblíkovi podezřelé a tak brzy přijde na "zlatý dotek" husy. Mezití pošle Pupon Dijona do Kačerova pro husu, protože když se nedostane do dvou dnů zpět na fontánu, může to znamenat konec světa. Skrblíkovi ji ale ukradnou Rafani a promění Kulíka, Dulíka a Bubíka ve zlato!
ZLATÁ HUSA 2
S pomocí Šikuly se pokouší strýček skrblík oživit synovce. Objeví se však Pupon s Dijonem s kouzelnou vodou s fontány. Když se jim nepodaří do dvou hodin vrátit husu do fontány, začne se proměňovat. Musejí tedy získat husu zpět, což znamená vzít ji Hamounovi. Ona však mezitím projde první proměnou. Ožije a uletí do Kačerova kde mění vše ve zlato. Kačeři se ji vydávají ulovit. Husa se ale dostává do druhé proměny a celá země se mění ve zlato. Podaří se jim husu ulovit, vrátit do fontány a zachránit svět?
Zdroj:http://www.disney.estranky.cz/